8/02/2012

PSP Kırmak - Resimli Anlatım - PSP KILAVUZU

Arkadaşlar kendim denedim acaba yapabilir miyim diye ve önceden PSP'mi kırdırtmak için verdiğim Paralara acıyorum ama siz şanslısınız çünkü kendimde denediğim PSP kırma yöntemini göstereceğim benim version'um 6.60 ve diğer tüm psp versiyonlarında işe yaracağını da düşünüyorum. Resimlerle anlatacağım.

1.Aşağıda ki linki indiriyoruz içinde 'Pro Uptate' var bu gerekli bir uygulama.
http://www.mediafire.com/?y911e4cjhajahis

2.indirdikten sonra Bilgisayarımıza usb bağlantısı ile pspmizi takıyoruz. ve psp/game 'e giriyoruz ve buraya rar'dan çıkardığımız PROUPDATE klasörünü yapıştırıyoruz.


3.Şimdi işimiz PSP ile game bölümüne gelip Yüklediğimiz uygulamayı çalıştırıyoruz













4.dediğim gibi



5.şimdi PSP 'yi tekrar usb ye takıyoruz ve ana dizine İSO adında bir klasör oluşturuyoruz burası oyunları atacağımız yer.


ve işte bu kadar pspmizi  kırdık :) şimdi size 1 oyun upload ettim.

God Of War Chains Of Olympus yeni başlayanlar için ideal oyun :)
http://www.mediafire.com/?nsq1ehnx519ojtt

PSP KILAVUZU 'sirinsaidemre' 

125 yorum:

  1. Psp 3006 6.60 modelinde kırılıyor mu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kırılıyor. Benimki de Psp 3006.

      ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM___ :D

      Sil
  2. sorry dio napmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bendede oluyor yardım lutfen sory (80006 faln yazıo

      Sil
    2. sürüm uygun değildir psp yi internete bağlayıp system updateye girin olması lazım

      Sil
    3. Akadaşlar psp kırmak ne işe yarıyor crack oyun indir meyemi ?

      Sil
    4. evet ben gta vice city fifa nfs indirdim beleşe

      Sil
  3. Bu programı bulup ta buraya koyduğun için çok sağol kardeş.
    Ben de senelerce beklicem sandım kırma programı çıksak diye :D

    Bİ DE BAŞKA OYUNLAR DA KOYABİLİR MİSİN KARDEŞ
    FACEBOOKTAN ULAŞABİLİRSİN.
    Eren Özavcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teknoloji cagi ->
      daha aciklayici konusursaniz yardim edebilirim
      Eren ozavci->
      yakinda yeni oyunlar atacagim insallah.

      Sil
    2. gamestorrents die bi site vr ordan torent indiribilirsin


      ayrıca mypspiso pspshare gibi sitelerden indirebilrsin



      Sil
    3. Allah razı olsun eyvallah ...

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. şimdi sana teşekkür etmeden nasıl kullanabilirim psp yi ...2gunden beri ogluma aldigim psp sini oyunlari acamiyordum ve aramizda cıddı bır stress olusmustu ,bende baba olarak yapmak istedin kendi baisma internetten yardim alarak ,ama senin sitendeki tek bir proupdate ile olay cozuldu ,supersiniz sizler ,tebrikler ve yardimlarinizi lutfen esirgemeyin ,iyi kalpli insanlar siniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onemli degil abi baska sorun olursa yardim edebilirim.

      Sil
    2. said abi ben biraz geç yazıyorum ama böyle hata veriyo this program doesen't support falan diyo

      Sil
  5. merhaba ben pspmi alalı bayağı oldu ve eskiden kırdırmıştım da ama bi şekilde gitti neyse dedikleriniz harfiyen yaptım hatta god of warı da yükleyip denemek istedim yükledim ve isoya attım daha sonra pspde gözüktü açtım açılırken kapandı psp ve tekrar pspyi açtığımda gözükmedi god of war (pro update gözüküyor) tekrar pro update çalıştırdım ve yine gözüktü god of war açtığımda gene aynı sorun açılırken kapanıyor psp ve açtığımda gözükmüyor god of var fakat pcye takınca yüklü olduğu isoda gözüküyor. YARDIMCI olabilirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim sırayla yapmalısınız eğer sırayı karıştırırsanız olmaz.

      Sil
    2. aynısı bende var sırayla yaptım psp kapanıyor ve görmüyor

      Sil
    3. sorun donanımsal olabilir kuzenimdede aynı sorun vardı pspnin pil yuvasını açıp pili bantlayıp deneyebilirsin

      Sil
  6. Tamam da benim psp nin işletim birimi FAT ve yeni klasör oluşmuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben slim 2003 ve 2002 de kullandım. FAT için yorum yapamam.

      Sil
  7. merhaba kardeşim yorumları okuduğum kadarıyla herkez bir şekilde başarmış... ama ben proupdate klasörünü psp/game in içerisine atıyorum fakat save data utility ye giriyorum there is no data diyor ve göremiyorum yanlış birşey yapıyorsam yönlendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Peki Brick yeme gibi bi ihtimal çökme gibi bi ihtimali var mı ?

    YanıtlaSil
  9. Bende 550 Gen A Var sisteme format attım hepsine olur dediğiniz için şimdi sory diyo !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini olur dediysem 6.60 versionlarda dedim 550 gen a yı hiç duymadım özür dilerim.

      Sil
  10. Allah Razı oLsun karddeş çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  11. bendede sory diyor

    YanıtlaSil
  12. 6.60 b9 da işe yarıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6.60 versionların hepsinde işe yarar bi deneyin sorun çıkarsa yorum atabilirsiniz.

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Almanyadan 6.31 versiyonlu bir psp getirmiştim. ve attığımda '' Sorry this program dosen't support '' dedi ve evet aynı problemle ben yani admininiz de karşılaştı :D evet buna bir çözüm yok çünkü version update i desteklemiyor özür dilerim her psp kırılacak diye bir kaide yok maalesef benim çözmüm yalnız 6.60 version alrda.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba benimde var 3004 ama brick olmaya korkuyorum.

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim işime yaradı

    YanıtlaSil
  17. 1004lerde sorun oluyormu ?

    YanıtlaSil
  18. Kardesim yaptım yalnız oyunu açınca atıyoor sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
  19. 1004de desteklemıyor diyor bana .s

    YanıtlaSil
  20. abi yükledim herşey game bölümünden yüklediğim oyunu bulamıyorum

    YanıtlaSil
  21. adamsın dipsin sonsun :) 2 dakikada halloldu mesele

    YanıtlaSil
  22. Kardeş ben yükledim her şeyi yaptım fakat bi arkadaş da demiş oyun gözüküyor fakat açıtığımda psp yazısı çıkıyor daha sonra psp kapanıyor psp yi tekrar açıyorum oyun yok var ama gözükmüyor :) system information a geliyorum bakıyorum 6.60 versiyon da yazıyor 6.60 pro-b9 yazmıyor yani kapanıp açılınca sürüm gitmiş tekrar pro update açıyorum oyun yine gözüküyor giriyorum yine aynı olar kapanıyor psp slim 2001 6.60 versiyonda heryerde aradım hiç bir şey olmadı çözüm bulamadım bir yardım etsen...

    YanıtlaSil
  23. abi ben psp slim kullanıyorum bende iso diye bir dosya gelmiyor :(

    YanıtlaSil
  24. abi psp 1004 street te olurmu ?

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben psp kullanmada yenıyımde psp slim 3004 almıstık aldıgımız satıcı hafıza kartına oyu yukleyıp vermıstı baska oyun yuklemek ıcın ıso dosyasından bır kac oyun sildim ve yenı oyun kopyaladım fakat ne eskı oyunlar nede yenı oyunlar çalışmaz oldu versiyonu 6.39 sizce ne olmuştur şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Kardeşim benimki : Versiyon 3.30 bunda kırıla bilirmi kırılırsa acil gösterirmisin lütfen kardeşim.

    YanıtlaSil
  27. ALLAH razı olsun kardeşim
    saolda nasıl god of warı atçaz

    YanıtlaSil
  28. kardeş god of war çalışmıyor

    YanıtlaSil
  29. kardeş kırma işlemini tarif ettiğin gibi yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  30. kolay gelsin
    benim 1004 makinam var wifi bozuk nasıl 6.60 a güncelleme yapıp versiyon kırabilirim şuan ki versiyon 4,05 sizin dediklerinizi yapıyorum ama eror veriyor

    YanıtlaSil
  31. oyun indirme sitesi bilen varmı psp

    YanıtlaSil
  32. error ve ya sorry gibi uyarilar veriyorsa buyuk ihtimalle desteklemiyordur.

    bu arada yeni oyun, film, uygulamalari 1 ay gibi bir sure sonra yukleyecegim buyuk bir arsiv olacak mutlaka takipde kalin.

    YanıtlaSil
  33. Allah Razı Olsun Kardeşim İnşallah İşe Yarar. 6,60 versiyonda deneyecem şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. Merhaba kardeş bendeki 3004 ve home tuşu üzerinde psp işareti var(slim- fat anlaman için yazdım. versiyon 6.35 kullanabilir miyim işime yarar mı?

    YanıtlaSil
  35. Allah aşkına kardeşim bir bak.Verison 6.31 diyor buna kırmayı denesem olurmu? birde kırmayı denerken hafıza kartınamı atacağız yardım edermisin lütfen.

    YanıtlaSil
  36. arkadaşlar ben yükledim proya girdim ingilizce üzgünüm bu program desteklemiyor yazıyor ne yapmam gerek acill

    YanıtlaSil
  37. Dediğinizi yaptım bende 3004 var 1GB kart vardı, ancak o kadar yavaş oyunu 3-4 dakikada açıyor. sandisk 1GB pro duo karttan olabilirmi.

    YanıtlaSil
  38. bu oyun acılama veri hatası yazıyor psp 3004 var bende gosterilen işlemi aynen yaptım resımde kı ıslemler aynen oldu ıso klsörunde oyun gozukmuyor ps game atıyorum orda gozuyor ordada oyun acılamaz verı hatası yazıyor. yardımlarınızı beklıyorum

    YanıtlaSil
  39. arkadaslar oyunla ilgili hatalar var link patlamis olabilir oyun acilmayabilir. yeni oyun arsivimde bir cok oyunu bulabileceksiniz.

    YanıtlaSil
  40. arşivinize nasıl ulaşcaz tam link verebilirmisiniz ??

    YanıtlaSil
  41. benimki de 6.60 brick ihtimali var mı?

    YanıtlaSil
  42. benim psp im psp 3004 dediklerini yaptım attıktan sonra senin dediğin gibi girdim sorry yazdı ne yapmam gerek lütfen yardımcı ol

    YanıtlaSil
  43. benimki 5.35 versiyonlu olurmu acaba?

    YanıtlaSil
  44. hay Allah razı olsun senden. meğersem bu kadar basitmiş :)

    YanıtlaSil
  45. Version 4,21 için anlatırmısın yükseltemiyorum 6.60a birgündür uğraşıyorum

    YanıtlaSil
  46. BENİM PSP YI PC YE BALAYINCA MEDIA GO CIKIYO PSP/GAME CIKMIYO NAPCAM

    YanıtlaSil
  47. BEYLER YARDIM EDİN: İLK ÖNCE OLDU BU OYUN FELAN OYNADIM 1 AY SONRA FELAN PSP Yİ AÇTIM TIKLADIM PRO UPDATEYE PSP DONDU TUŞLARA BASIYORUM HİÇ BİŞEY ÇIKMIYO SANKİ HİÇ Bİ TUŞ ÇALIŞMIYO SES AÇMA FELAN HEPSİ GİTTİ TAMEMEN KAPATIP AÇINCA DÜZELİYO NAPCAM

    YanıtlaSil
  48. selamun aleykum. ben yenı psp aldım e1004 kırdım ama pspyı kapatınca eskı halıne donuyor. ne yapmam gerekıyor. yardım edın

    YanıtlaSil
  49. ABİ BEN PSP Yİ BU YOLLA KIRSAM DAH ASONRA ORJİNAL OYUN TAKIP OYNAYABİLCEKMİYİM VE PSP DEN İNTERNETE GİRWBİLECEK MİYİM(SP YE ZARAR VERECEKMİ BU KIRMA İŞLEMİ) LÜTFEN SÖYLE! SIRALAMAYI KARIŞTIRISAM SONRA DOĞRU ŞEKİLDE YAPSAM BİŞEY OLUR MU LÜTFEN SÖYLE!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternete girersin kardes sonucta bu ps3 ps4 gibi değil online yok

      Sil
  50. 3004 slim&lite var olur mu ? riske atmak istemiyorum ya brick falan yemiyim :D

    YanıtlaSil
  51. ya versiyon 6 içinnasıl yapıcaz yardım

    YanıtlaSil
  52. 2008 versiyon 6.00 pro update de sorry diyo psp min kenndi memory stickinde 6.60 güncellemesi var ama olmuyor hata veriyor. yardım lütfen acilll

    YanıtlaSil
  53. kardes bende e1004 var 6.60 ama olmuyor

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. allah senden bin kere razı olsun kardeşim çok teşşekür ederim

    YanıtlaSil
  56. hepsini yaptım ama psp den pro update e tıklıyorum sonra ekranda o yazılar çıkmıyor 5 10 dk bekliyorum aynı çalışıyor ama sim siyah ekran oluyor psp nin pilini çıkarıp tekrar takıyorum düzeliyor bu işlemi çok kez yaptım ama kırdıramadım psp 3004 var 6.60 yardım edin

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  58. bashka iso oyunlari nerden indire biliriz bilen varsa soylesin lutfen

    YanıtlaSil
  59. selam. bende de psp 3004 6.60 dediklrini aynen yapdim oldu ama yazdigin bu oyun acilmiyor kendiliginden psp kapaniyor ve acdigimda yeniden eski versionda aciliyor yardimci olabilirsen sevinirim. shimdiden teshekurrler

    YanıtlaSil
  60. ben psp yi kırdım ama bir oyun oynarken dondu ve yeniden açtığımda oyunların hiçbiri gözükmüyo neden

    YanıtlaSil
  61. psp kırmada memory kart lazımı????

    YanıtlaSil
  62. sistem 6.61 benim şu an en sonuncusu yani yinede uyumlu değil diyor

    YanıtlaSil
  63. benim psp yi pc ye taktığımda içindeki dosyalar gözükmüyor game vs vs ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  64. Kardeş sağolasın valla çok işime yaradı çakallara para baymaktan kurtuldum.

    YanıtlaSil
  65. Bu psp de pro update şeysini yaptıktan sonra pcye bağladığımda herhangi bi dosya görünmüyor sadece .dat .bin uzantılı dosya var 2 tane ?

    YanıtlaSil
  66. Sa ab uefa euro 2008 i de yüklermisin ve 3004 lerde oluyormu teşekkürler

    YanıtlaSil
  67. Üstad, ben psp yi usb ile bilgisayara bağladığımda , "there is no memory stick inserted. hatası alıyorum. Bu cihazlara yabancıyım, bunların hafıza kartı var sanırsam, bu cihazın içinde hafıza kartı yok mu demek istiyor. Nasıl çözebilirim bu sorunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafıza kartı alacaksın oda normal değil sonynin özel 2 gbsi 29 tl internette bulabilirsin psp memory card diye

      Sil
  68. Kardeş benimki 6.61 versiyonunu yükledim açtığımda bütün oyunlar yok olmuşaslında var ama gözükmüyor şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  69. Hocam verdiğiniz bilgi çok işe yaradı. Eyv.

    YanıtlaSil
  70. hocam. psp 2003 var v9.90 diyor vhs meniye giremiyorum. yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  71. abi ben tüm yıl psp için ders çslıştım alacağım psp 3000 kırılırmmı
    kırimmi geri alınır mı pls cevap

    YanıtlaSil
  72. abi ben tüm yıl psp için ders çslıştım alacağım psp 3000 kırılırmmı
    kırimmi geri alınır mı pls cevap

    YanıtlaSil
  73. beyler öncelikle selamun aleyküm ben pspyi napsam etsem kıramıyorum pspciye verdim oda kıramadı ütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  74. ABİ OLMUYO YANİ DOYANIN YARISI GAME KLASÖRÜNE YÜKLENİYO HATA VERİYO NEDEN ?

    YanıtlaSil
  75. Kardeş Benimki 6.31 Kabul Etmiyor.Pilimde Yok "Şarz Et Öyle Update Yaparsın Anca Koçum" Diyor Napıcam?

    YanıtlaSil
  76. O Zaman Memory Card'ı Çıkarıp ProDuo Connector Diye Bir Cihaz Var Onunla PC ye Bağlayabilirsin

    YanıtlaSil
  77. arkadaşlar ben pspyi bilgisayara takıyom hiçbi dosya çıkmiyo
    yardım edin lutfen

    YanıtlaSil
  78. arkadaşlar ben pspyi bilgisayara takıyom hiçbi dosya çıkmiyo
    yardım edin lutfen

    YanıtlaSil
  79. bselamın aleyküm benim psp kırık olarak aldım nedense oyunların kısa yolu gitti isoda var yuklular ama simge yok n yapmam lazım liknteki dosyayı indirdim calışıyor ama oyunlar yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ben pek bilmiyorum ama bu dosyanın yeni sürümü çıktı istersen onunla dene psp kaç senin ki ondan da olabilir sanırım? Bende oldu inşallah sende de olur eksiksiz adımları takip et cidden oluyorr :=)

      Sil
  80. kardeş bnim psp 3008 kırılır mı? yoksa program sürümü desteklemezmi?

    YanıtlaSil
  81. Kardeş bendede sürüm felan aynı x e basıyorum bitti diyo sonra olmuyo iso takıyorm tekrar iso diye bişey yok acil yardım et

    YanıtlaSil
  82. Bende bok olur diye yazı çıktı (şaka değil)

    YanıtlaSil
  83. Proudate in en güncel sürümü hangisidir

    YanıtlaSil
  84. Proudate in en güncel sürümü hangisidir

    YanıtlaSil
  85. 24.8.2016// Google'de o kadar aradım, hiç biri olmadı, bu teknik oldu, teşekkür ederim abicim :) harikasın!!

    YanıtlaSil
  86. Bu kırma işlemi kalıcı mı peki? Kapatıp tekrar açınca oyunlar siliniyor mu?

    YanıtlaSil
  87. 6.61de çalışır mı seneler sonra yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  88. BAMBA BENDENDE AYNI SORU ..NE YATIYSAM OLMUYOR CANIM SIKILDI

    YanıtlaSil
  89. ONCELİKLE BENİM CİHAZ GO 6.61

    YanıtlaSil
  90. usta pro update nerden ıncek

    YanıtlaSil
  91. Benim psp de pro updateyi game klasorune atınca psp de gelmiyor

    YanıtlaSil